Hoi ik ben Cas een 5 jarige kleine E pony ruin. Ik sta geregistreerd als een Cruzado (hij komt ook uit spanje), maar ik ben wel overtuigd dat ik voor een deel besta uit Arabierenbloed. Dit is onder het zadel ook wel te merken aangezien ik genoeg energie heb. Maar ondanks dat ik voorwaarts ben blijf ik wel heel braaf en ben ik wel gewoon te remmen. Alleen met springen, wat ik heel goed kan, ben ik iets moeilijker te remmen.

Met opzadelen kan ik wat moeilijk zijn. Bit indoen, sla ik liever over oh en dat aansingelen is ook niet voor mij. Maar wordt vooral niet boos op me, vaak vind ik het gewoon spannend. In de loopstal ben ik wel een echte knuffel en kom ik het liefst achter je aan om m'n hoofd op je schouder te leggen.

 

(Roep)naam: Cas

Officiële naam: Caliz

Geslacht: Ruin

Leeftijd: 5

Schofthoogte: +-1.53

Ras: Arabier kruising

Leukste om te doen: Springen!

Beste maatje: wisselt